HTML

Két vándor

Ez a blog elsősorban a vándortáborozásról szól. Szeretnénk segítséget, jó tanácsokat adni a kezdő túrázóknak, leírjuk az általunk bejárt túra látnivalóit, tapasztalatait, sztorijait.

Új blogunk:

Geotúrák a Bakonyban és túrák máshol

2011.08.14. 21:53 vuk087

23. nap: Virágos-nyereg – Piliscsaba

Két fárasztó, sietős nap után a reggeli kelés nagyon nehezen ment. Hamar szedni akartuk a sátorfánkat, mert ugyan eléggé takarásban voltunk, mégis közel egy viszonylag forgalmas földúthoz és a büféhez. A fél 6-os kelésből mégis 7-es lett, de ezután siettünk a…

Szólj hozzá!

2011.08.13. 22:49 vuk087

22. nap: Dobogókő – Virágos-nyereg: A fele már megvan!

Jó későn és bőséges reggelivel a hasunkban indultunk Dobogókőről lefelé Pilisszentkeresztre. Mivel szép idő volt, itt ruhamosó bemutatót tartottunk Sárinak, majd rábeszéltük, hogy jöjjön velünk a Bécsi útig, akkor nem kell fizetnie a buszért, mert ott már BKV jár.Jó…

3 komment

2011.08.13. 15:47 vuk087

21. nap: Hegyes-tető – Dobogókő

Tegnap este is gyönyörű kilátásokat néztünk a toronyból (kivilágított Dunakanyar), de még ez is semmi volt ahhoz képest, amiben reggel volt részünk. 5órás ébresztő volt a hosszú távra és a durva szintre (1200m) való tekintettel, így pont jól végignézhettük, ahogy felkel a…

1 komment

2011.08.11. 20:56 vuk087

20. nap: Nagy-Hideg-hegyi th. - Nagymaros: Panorámás szálláshely

Érdekes árképzése van a turistaháznak: zuhany 400Ft (nagyon jó ár!), capuccino 450 Ft (kicsit elszálltnak tűnik, de nagyon-nagyon finom!), meleg étel 6-700 Ft (jó ár). Viszont a néni nagyon kedves volt, megengedte, hogy az étkezde padlóján aludjunk a kinti hidegre és rettenetes…

1 komment

2011.08.10. 21:43 vuk087

19. nap: Katalinpuszta – Nagy-Hideg-hegy: újra a csúcson!

Lassú hálózsákból kimászás és viszonylag gyors táborbontás után jó minőségű, és egyenes úton robogtunk be Magyarkútra. A kocsma sajnos nem a koránkelő túrázóknak lett kitalálva, csak egy órával később nyitott. A tulaj szerencsére nem túl kedvesem, de kiadta a…

2 komment

2011.08.09. 21:24 vuk087

18. nap: Felsőpetény – Katalinpuszta: Megláttuk a Dunát!

A tegnapi szülinapozás után a reggel elég nehézkesen indult, de csak összeszedtük magunkat és elindultunk. Felsőpetény és Ősagárd között a gyönyörű rétek, a hatalmas szedrek és a kissé ritkás jelzés lassította utunkat.Az út neheze azonban csak ezután következett:…

Szólj hozzá!

2011.08.08. 20:17 vuk087

17.nap: Becske – Felsőpetény: Milyen szépek azok a csúnya felhők!

A szálláshelyről nagyon nehezen indultunk el, tényleg túl kényelmesre sikeredett az a szénaágy. Az út eleje sajnos eléggé be volt nőve, így a tegnapi eső és a reggeli harmat miatt rögtön be is ázott a cipőm. Felmásztunk a Cser-hátra (erről kapta a nevét a tájegység), sajnos…