HTML

Két vándor

Ez a blog elsősorban a vándortáborozásról szól. Szeretnénk segítséget, jó tanácsokat adni a kezdő túrázóknak, leírjuk az általunk bejárt túra látnivalóit, tapasztalatait, sztorijait.

Új blogunk:

Geotúrák a Bakonyban és túrák máshol

2011.07.29. 23:58 vuk087

6. nap: Irota – Bódvarákó: Peches nap

Meglepően jól aludtunk és a reggel is jól kezdődött: hűvös volt ugyan, de kevés felhő tarkította az eget. Irotára hamar beértünk, a reggeli viszont nagyon elhúzódott, úgyhogy később indultunk, mint szerettük volna. Egyébként meglepően szép falu, van egy kis tájház jellegű épülete is, aminek az oldalán táblák vannak a különböző népi foglalatosságokról (pl. mézeskalács-készítés, gyümölcsök elrakása, fonás), részben ezek olvasása miatt is tartott sokáig a reggeli...

A nap azzal folytatódott, hogy Rakacaszendig iszonyatosat kavartunk, félremehettünk valahol, de hogy hol... A faluban sikerült megnéznem a templomot (szép, román kori templom freskómaradványokkal, de a kulcsot előtte be kell szerezni), utána Eszti sikeres kenyérbeszerző körutat tett meg (vagyis megérdeklődte hol van, kiderült hogy zárva, viszont a tulaj kinyitotta).

Rakacaszend és Tornabarakony közt viszont már gyorsan tudtunk menni. Barakony szép üdülőfalu, de nem pihentünk sokat, robogtunk Bódvarákó felé. A jól jelzett és jól követhető út szép erdőben vezetett a faluig. A Rakacaszend előtti kavarás miatt nemhogy a Rákóczi-barlangot nem tudtuk megnézni, de aludni is itt fogunk...

Holnap muszáj Aggtelekig eljutni, foglalt szállás vár minket... Kemény menet lesz, de sikerülnie kell!

Vuk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.