HTML

Két vándor

Ez a blog elsősorban a vándortáborozásról szól. Szeretnénk segítséget, jó tanácsokat adni a kezdő túrázóknak, leírjuk az általunk bejárt túra látnivalóit, tapasztalatait, sztorijait.

Új blogunk:

Geotúrák a Bakonyban és túrák máshol

2011.07.29. 23:59 vuk087

7.nap: Bódvarákótól Aggtelekig – kissé lóg a belünk

Reggel megint 5-kor keltünk, majd gyors sátorbontás után átszáguldottunk Bódvaszilasra. Reggel sem esett jól ez a 2-3km aszfalt, de tegnap este csak rosszabb lett volna. A cigánysor és a nyitott kapun át kiszaladó kutyák után (kezdek én is kevésbé halálra rémülni tőlük, szerencsére Józsi higgadtan elkergeti őket), elkezdtünk felkaptatni az erdészházhoz. Szép kis emelkedő, ráadásul az eső is elkezdett zuhogni.

Ezután kis kitérőt tettünk Szádvár felé. Ez régen hatalmas vár lehetett, lassan ezt is kezdik helyreállítani.

Derenk romközségben ebédeltünk. Ezt a a falut a 40es években számolták fel, mert vadaskertet akartak létrehozni... Egyébként a helyiek nagy orvvadász hírében álltak...

Innen eszméletlen tempóban száguldottunk Jósvafő felé. A környék egyébként gyönyörű, kár így végigrohanni rajta, de az embernek eső után egyébként se sok kedve van leülni és a tájban gyönyörködni. A falu előtti gyönyörű kaszálón iszonyat sár volt, ez sokat levett az erőnkből, ugyhogy mire Jósvafőre értünk, már alig vánszorogtunk. Az Aggtelekig tartó pár km-t azért már csak megtettük, a faluban azonban megint keveregtünk kicsit (a Google rossz helyen mutatta azt az utcát, amiben a szállásunk van). Jó hosszú próbálkozás után végre be is jutottunk. Kiderült, miért olyan olcsó a szállás: a háziakkal közös zuhany, wc, konyha van. Persze ez egy éjszakára a legkevésbé sem zavar.

Itt rögtön nekiálltunk mosni, hátha itt megszárad a ruhánk reggelre, főzni, blogot rendbe rakni, fürdeni, szóval itt sem fogunk túl korán feküdni.

De megcsináltuk, több mint 34 km nagyzsákkal, és utolértük az ideális terv szerinti beosztást!

Eszti

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hev53 · http://hevesiz53.blogspot.com/ 2011.07.30. 10:22:32

Jók vagytok, figyelünk ám Rátok! Szemben veletek az OKT50 csapat is rendesen ázott, de most már jön a javulás..., remélem, mert lassan mi is csomagolunk a Cserehátra.

biciklis 2011.07.30. 18:59:31

Ügyesek vagytok.Csak így tovább !