HTML

Két vándor

Ez a blog elsősorban a vándortáborozásról szól. Szeretnénk segítséget, jó tanácsokat adni a kezdő túrázóknak, leírjuk az általunk bejárt túra látnivalóit, tapasztalatait, sztorijait.

Új blogunk:

Geotúrák a Bakonyban és túrák máshol

2011.08.25. 21:12 vuk087

34. nap: Nagyvázsony – Szentbékkálla

Elég nehezen kezdődött a reggel, most valahogy nem akaródzott kibújni a hálózsákból...
Tegnap olvastam, hogy két ismerősöm, Enikő és Jani csatlakoznának hozzánk egy kis időre, ennek ellenére kicsit meglepett, hogy az Ilona-kápolna romjai felé menve valakik nagyon kiabálnak utánunk. Enikőnek a nagy rohanásban a bokája is kibicsaklott, egész nap sántított...
A Kinizsi-forrásnál bőségesen megreggeliztünk, mostunk (remélem a sok mosószappantól nem pusztult ki az ottani élővilág...), majd a csicsói erdészház felé vettük az irányt. A hosszú murvás út és a nagy meleg szörnyen megviselt minket, ennek „köszönhetően” most nem voltunk valami beszédes kedvünkben...
Balatonhenyén tartottunk egy nagy sziesztát, de aztán tovább kellett menni, hiszen a szállást Mindszentkálla utánra terveztük...

Az Eötvös-kilátóhoz szép, de egy kis szakaszon igencsak meredek út vezetett, de a kilátás miatt mindenképp megérte, csodálatos körpanorámában volt részünk: látszottak a tanúhegyek, a Kéli-medence, a távolban még mintha a Tihanyi-félsziget is felsejlett volna... Annyira megtetszett, hogy végül teljesen elcsábultunk, és elhatároztuk, hogy a kilátó tetején töltjük az estét, ott még a hőmérséklet is elviselhetőbb... A posztot is itt írom, miközben körben a kivilágított falvak látszanak...

Vuk

Ui.:Elnézést a szűkszavú bejegyzésért és hogy csak most töltöttem fel a képeket, de tegnap nagyon kivoltunk...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacGyver · http://www.zivatar.hu 2011.08.26. 11:16:49

Köszönjük a túrát, még hogy én írok rövid beszámolókat :-)
Tök jó lehetett a kilátóban aludni!
Estére eléggé bedurrant a bokám, de kenegetem és fáslizom, most már javul. Amúgy éjfélre sikerült hazajutnunk (már Budapestre).
Hajrá-hajrá!

biciklis 2011.08.26. 16:02:03

Kitartás gyerekek ! Még 10 nap !
Amúgy a tegnapi beszámolóból nagyon hiányoltuk a képeket. :(

molyhos 2011.08.26. 19:10:09

Hamarosan találkoztok John Hayes-el, aki az E4-et járja és Budapestig megy. Március elsején indult Spanyolországból. Itt a link az oldalához: