HTML

Két vándor

Ez a blog elsősorban a vándortáborozásról szól. Szeretnénk segítséget, jó tanácsokat adni a kezdő túrázóknak, leírjuk az általunk bejárt túra látnivalóit, tapasztalatait, sztorijait.

Új blogunk:

Geotúrák a Bakonyban és túrák máshol

2011.07.31. 21:09 vuk087

9.nap: Kelemérről Mályinkáig - Az első nap, amikor nem áztunk meg!

Ugyan kissé kényelmetlenül aludtunk a Mohos-házban (kemény volt a padló, meg túl meleg volt, mivel megraktuk a kályhát), nagyon biztató volt a reggel. Tiszta, szinte teljesen száraz ruhák, száraz sátor, még a nap is majdnem kisütött.Megnéztük a keleméri mohos tavakat. Nagyon…

5 komment

2011.07.31. 06:45 vuk087

8. nap: Aggtelek – Kelemér: Ruhaszárítási fortélyok

Úgy volt, hogy a mai nap egyfajta pihenőnap lesz: Aggtelektől a Pálma-forrásig pont kiadja a napi távot, még szint is kevés van benne... Hát nem jött össze.Ott kezdődött, hogy reggelre nem száradtak meg a tegnap este kimosott ruhák. Hidegek voltak, nedvesek, némelyikből csavarni…

6 komment

2011.07.29. 23:59 vuk087

7.nap: Bódvarákótól Aggtelekig – kissé lóg a belünk

Reggel megint 5-kor keltünk, majd gyors sátorbontás után átszáguldottunk Bódvaszilasra. Reggel sem esett jól ez a 2-3km aszfalt, de tegnap este csak rosszabb lett volna. A cigánysor és a nyitott kapun át kiszaladó kutyák után (kezdek én is kevésbé halálra rémülni tőlük,…

2 komment

2011.07.29. 23:58 vuk087

6. nap: Irota – Bódvarákó: Peches nap

Meglepően jól aludtunk és a reggel is jól kezdődött: hűvös volt ugyan, de kevés felhő tarkította az eget. Irotára hamar beértünk, a reggeli viszont nagyon elhúzódott, úgyhogy később indultunk, mint szerettük volna. Egyébként meglepően szép falu, van egy kis tájház jellegű…

Szólj hozzá!

2011.07.28. 15:29 vuk087

5.nap: Gibárttól Irotáig száguldás

Reggel nagyon reménykedtünk a szép időben, 5kor erősen állítottuk, hogy csak azért van ilyen hideg, mert hajnal van. Alapvetően jó, kissé felhős, bizonytalan időben sétáltuk le a hosszú aszfaltutat Abaújdevecserig. Egy néni segítségével sikerült megtalálni az…

3 komment

2011.07.26. 23:47 vuk087

4. nap: Minden jó, ha a vége jó & tűzgyújtás nedves fával

nap: Regéc – Gibárt   Pocsékul kezdődött a nap: reggel ugyan sikerült tisztálkodnunk, felvettük az utolsó tiszta ruháinkat és vártuk Szöcskét, aki a nap egy részén velünk jött. Amíg vártunk, megnéztük gyorsan a várat, ahol épp ásatások folynak: régészeti…

9 komment

2011.07.26. 23:28 vuk087

3. nap: Makkoshotykától Regécig

Ma egész frissen ébredtünk, tegnap a kétségbeejtő kavargás és a frissen ritkított erdő ellenére (a hagyásfákat természetesen nem az alapján jelölik ki, hogy van-e rajtuk jelzés) egészen jó szállást sikerült találnunk. Reggel el is kezdtünk örülni, hogy milyen szép idő…

Szólj hozzá!

2011.07.25. 11:18 vuk087

2. nap: Nagyhutától Makkoshotykáig

Hosszú, fárasztó és nedves napunk volt. Még tegnap este esett az eső, a sátrat vizesen csomagoltuk el reggel. Aztán kezdődött is a menet a nedves, esőtől csöpögő fűben, bozótban, erdőben. A jelzésekre nagyon oda kellett figyelni, ha kicsit is bíztunk a jó útban, máris kavarás…